مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرح توجیهی تولید چیپس

نام فایل: طرح توجیهی تولید چیپس
شناسه کالا: 10002
حجم فایل: 226 كیلوبایت
فرمت: word
سایز کاغذ: A4 آماده کپی با هر نوع دستگاهی
تعداد صفحات: 14 صفحه
صفحه آرایی: بسیار مرتب و قابل ویرایش


خلاصه اجرایی
برای تولید چیپس ، لازم است از سیب زمینی مرغوب استفاده شود. سیب زمینی باید درشت ، سالم ، کاملا رسیده و دارای کمترین مقدار گره وحفره در سطح آن باشد. پس از شستشو ی سیب زمینی ، توسط دستگاه های سایش آن را پوست گیری می کنند. دراین روش سایش ضایعات سیب زمینی بین 1 تا 4 درصد است ، که این مسئله بستگی به شکل ، اندازه و عمق گره ها و همچنین مدت زمانی دارد که سیب زمینی در انبار نگهداری شده است .
پس از کندن پوست سیب زمینی ، نوبت به تهیه تراشه های نازکی از آن می رسد . بدین ترتیب که سیب زمینی به داخل ظرف قیفی شکل بنام هاپر ریخته می شود و با عبور از میان دستگاه مذکور ، به درون ماشین برش سرازیر می گردد در هنگام برش , و به منظور شسته شدن نشاسته ازسطح تراشه ها ، یک جریان آب دائمی باید از روی آنها عبور نماید. چنانچه نشاسته ازسطح تراشه ها شسته نشود ، باعث چسبیدن آنها بهنگام سرخ شدن خواهد گردید .
میزان ضایعات هنگام شستشو و تهیه تراشه ها ، معمولا بین 0/5 تا 1 درصد وزن سیب زمینی خام مصرف شده است . قبل از ریختن تراشه ها به درون ظروف روغن داغ , باید تا حدامکان آنها را خشک نمود ( حداکثر رطوبت باید بین 1/5 تا 2 درصد باشد )

برای دیدن تصاویر دانلود کامل این طرح توجیهی اینجا کلیک کنید 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده